OrangeValley · Jan 20, 2025 · Auteur: Tim Thijsse
Als marketeer maken we je bewust van de cruciale groeiende rol die Customer Experience (CX) speelt in de beslissingen bij jouw klanten. Om succesvol met CX aan de slag te gaan geven we je handvatten om het niveau van CX binnen je organisatie te bepalen en te verbeteren. Een goede CX volwassenheid van je organisatie is cruciaal in de huidige markt. Een markt waarin niet het product maar de klant centraal staat.
OrangeValley · Nov 17, 2024 · Auteur: Tim Thijsse
AI kan data-gedreven besluitvorming ondersteunen door snel en nauwkeurig grote hoeveelheden gegevens te verwerken, patronen en trends te identificeren, en realtime inzichten te bieden.
OrangeValley · Jun 12, 2023 · Auteur: Tim Thijsse
Klanten verwachten niet alleen hoogwaardige producten of diensten, maar ze hechten ook steeds meer waarde aan de algehele ervaring die ze hebben met een organisatie. Maar hoe zorg je voor een optimale CX in jouw organisatie? Het is essentieel dat de organisatie eerst inzicht verwerft in de huidige situatie. In de rest van de whitepaper leggen we uit hoe dit snel en eenvoudig kan doen.
Isatis Online Results · 2018 · Auteur: Tim Thijsse
Een duidelijk aanbod met relevante informatie en een betrouwbare uitstraling. Dat is wat je wilt als je jouw producten vertoont in je webshop. Je wilt een goede overzichtspagina waar in één oogopslag duidelijk wordt wat de klant bij jou kan kopen en hem vervolgens zo soepel mogelijk de funnel inleiden. Klik, kopen, klaar. Maar waar voldoet een goede overzichtspagina aan? Welke informatie hoort daar thuis en welke juist niet? In dit whitepaper vertellen wij je alles over de inrichting van een overzichtspagina, geven we je tips en kun je vervolgens direct aan de slag met het maken van je eigen killerpagina.
Beerwulf · Januari 2, 2022 · Auteur: Tim Thijsse
In eerste instantie is een CRO-specialist een grote aanwinst voor een productteam. Maar van een scrumteam dat ontwikkelt naar een team dat ux en cro volledig omarmt, is een groot verschil. In deze tweedelige blog leg ik uit hoe bedrijven hun ux-strategieën kunnen veranderen van een A-team dat experimenteert naar een hele roedel van experimenteerders!