Kwalitatief en kwantitatief gebruikersonderzoek op basis van interviews, gedragsmetingen en online statistieken verduidelijkt de wensen van uw doelgroep. Sluit uw applicatie aan op het gebruikersperspectief?
Haalt u het meeste uit uw applicatie? Met een korte maar krachtige scan zijn vaak de zwakke punten al direct zichtbaar. Door optimalisaties aan de gebruikers voor te leggen via A/B testen, splitscreen-testen en deze te combineren met onder andere screenrecording en conversie-metingen kunt u het beste naar voren halen.
Of het nu op papier is of digitaal. Een goed interaction design is de bouwtekening van uw applicatie. Uiteindelijk is het voor alle betrokken partijen duidelijk en bespaart het iedereen tijd en geld.
Beerwulf.com is ontstaan uit liefde voor bier. Met deze gezamelijke passie ben ik samen met haar een traject ingegaan om Het optimalisatie-traject binnen Beerwulf te optimaliseren.
ROLE
CRO Specialist
CLIENT
Beerwulf
TOOLS
Airtable
Jira
Figma
Google 360
Miro
AB Tasty (50+ experiments)
Het in-house designbureau van Essent, The Garage was de incubator van creativiteit voor de energiemaatschappij. Als cro-specialist ben ik bij verschillende teams geplaatst om daar bij te springen waar nodig. Dit was soms het vervullen van een
ROLE
UX/CRO consultant
CLIENT
Essent, CV Totaal, Energie Direct
TOOLS
Jira
Miro
Mural
Figma
Adobe Target
Google Optimize (50+ experiments)
New Retail Company is verantwoordelijk voor de site Plattetv.nl, allesvoorbbq.nl, playseat.com en meer. Als UX/CRO specialist hebben we gebouwd aan een cultuur van validatie. Door het team te blijven inspireren met nieuwe inzichten en te informeren over de mogelijkheden is een cro-proces onstaan
ROLE
UX/CRO specialist
CLIENT
New Retail Company
PLATFORMS
Google Optimise (50+ experiments)
Adobe XD
Click-Up
Jira