Offline onderzoek

Op het moment dat de doelgroep is geidentificeerd is het mogelijk gebruikers op locatie te benaderen. Door interviews op locatie zijn invloeden uit de omgeving herkenbaar en kunnen persona's en customer-journey's uitgewerkt worden.

Online onderzoek

Met online-enquetes bij uw huidige gebruikers is het mogelijk doelstellingen van uw huidige gebruikers te detecteren. Niet elke opdrachtgever heeft de behoefte een volledig doelgroeponderzoek op te starten. Door analyse van uw huidige websitegebruikers en een concurrentie-analyse zijn vaak veel gebruikerseigenschappen te definiëeren.

Projecten met doelgroeponderzoek

Interviews voor Tyresinstock.com

Tyres in Stock

Tyres in Stock heeft de website volledig herzien. Door beperkte online gegevens zijn methoden gebruikt zoals enquêtes en interviews. Ook hebben screenrecordings en een concurrentie-analyse plaatsgevonden.

www.tyresinstock.com

Customer-journey voor Redbeans.nl

Redbeans

Waar zijn de mogelijkheden? Voor Redbeans is een customer-journey opgesteld die inzicht gaf in de mogelijkheden voor de nieuwe website en erbuiten. Weet waar je aanwezig bent en wat de doelgroep van u als merk nodig heeft.

Redbeans.nl

Persona's voor Combifit.nl

combifit

Het opstellen van persona's is vaak in twijfel gebracht. Naast stimulatie van ideeën tijdens het ontwerpproces helpt het ook elke projectmedewerker een duidelijk beeld te schetsen van de gebruiker.

www.combifit.nl

Gerelateerde projecten

Bovemij.nl proday.nl Tyresinstock.com redeans.com

Meer weten?

Stuur je vraag per e-mail of bel naar

06 5197 1279

LinkedIn van Tim Thijsse Twitter van Tim Thijsse
Google Analytics Axure Hotjar Visual Website Optimizer
Google+
TUXAS | Polsehof 36 | 668jb | Bemmel | KvK 69656207 | 0651971279 | email