Google Analytics Hotjar Visual Website Optimizer Adobe Target Optimizely

Websiteanalyse en A/B testen

Niet elke opdrachtgever heeft de behoefte om naast conversie-optimalisatie een volledig gebruikersonderzoek op te starten. Door analyse van uw huidige websitegebruikers zijn vaak veel gebruikerseigenschappen te definiëeren. Door het testen van hypotheses gebaseerd op consumenten psychologie zijn vaak de eerste stappen in de goede richting snel gevonden.

Online concurrentievergelijking en marktonderzoek

Met een online-concurrentie vergelijking ziet u wat uw klant nog meer tegenkomt, welke mogelijkheden u mist of wel aanbiedt in vergelijking met uw concurrenten. Dit betekent niet direct dat dit een-op-een moet worden overgenomen. Uw doelgroep of uw positionering sluit hier uiteraard niet altijd op aan.

Extra voordeel met self-efficacy bij Ziggo

Ziggo

Met genoeg power achter haar website is zij volledig gericht op alle design principles en data-gedreven testen. Soms is een kleine insprong van text al genoeg voor meer duidelijkheid. Self-efficacy voorkomt dat een installateur langs rijdt door te vragen of de klant het zelf wel nodig vindt.

Alles eruit halen op Staatsloterij.nl

Van der Valk

De activiteit op de website van De Staatsloterij is eind december op zijn hoogst. Het moment om zeker te zijn dat je het optimale uit de website haalt. Met het optimaliseren van de hero op de homepage was het mogelijk de conversie sterk te verhogen.

Meer conversie voor Proday.nl

Aanpassingen voor de mobiele site realiseerde 25% meer conversie via mobiel. Hierbij zijn de volgende methoden gebruikt: Doelgroep-analyse, Screenrecording, Concurrentievergelijking, Google Analytics, Google Tagmanager.

Gerelateerde projecten

nrc.nl proday.nl albeda.nl wolkyshop.com

Meer weten?

Stuur je vraag per e-mail of bel naar

06 5197 1279

LinkedIn van Tim Thijsse Twitter van Tim Thijsse
Google+
TUXAS | Polsehof 36 | 6681jb | Bemmel | KvK 69656207 | 0651971279 | email